Sunday, May 23, 2010

Sorry so much dear all blogger frens!!!


Salam kepada sahabat-sahabat bloggers yang lain,
Post kali ni yang paling pendek saya rasa, cuma ingin meminta maaf kepada sahabat-sahabat bloggers yang lain kerana agak lama menyepikan diri, my son (kimi) dimasukkan ke wad paediatrik akibat dari penyakit bronchopneumonia sejak beberapa hari yang lalu dan saya terpaksa beri tumpuan sepenuhnya kepada kimi.  Namun ada kesempatan sekejap untuk saya curi-curi masa & bile jenguk ke blog saya, rasa terharu kerana masih ada sahabat-sahabat yang sudi bertanya khabar dan tertanya-tanya kenapa saya berdiam diri..saya minta maaf sekali lagi & InsyaAllah dalam satu atau dua hari lagi sekiranya kimi beransur sihat, saya akan kembali berblog & membuat kunjungan balas ke blog sahabat-sahabat bloggers yang lain.
Lastly, saya harap sahabat-sahabat doakan kimi kembali sihat & ceria seperti selalu. (thanks in advance!) and also thanks a lot for all the supports & really appreciate all of u guys!!
Take care & have a nice weekend ;)





6 comments:

Mamma said...

Ya Allah! Kimi masuk wad pediatrik....
Mamma taktau sbb lately mamma sgt jarang dgn blogwalk ni..sbb audit..
Sian Kimi..Semoga Kimi cepat sihat dan ceria seperti sediakala..
Salam peluk cium dari mamma utk Kimi..

fika79 said...

semoha kimi kembali sihat..

2R said...

tora doakan kimi cpt sembuh..tekejut baca post td

crystalzerosix said...

moga cepat sembuh hendaknya.....

Silence Shooter said...

Takziah kak..
Silence doakan moga kimi cepat sembuh..
semoga tuhan berikan ketabahan buat akak sekeluarga..amin~

lovelylady - シングルママ said...

t.kasih bebanyak sahabat2 semua krn doa kalian..alhamdulillah kimi dh sihat & ceria semula..

world music