Friday, April 30, 2010

Katanye.., dulunye.., tetibe je...skrgnye.. & nantinye...

KATANYE...dia cintakan aku..emmm..iye ke?? kengkadang rase iye..kengkadang mmg rase iye jgk pun..ahaksss..apehal le kpale aku ni sengal sgt (tp kengkadang le..)..katanye dia nk aku jadi suri hidupnye..emmmm tapi aku kate, x mau sbb aku x nk le jadi 'suri'..(ehhh tetibe je tingat 'pau suri'..cite misteri nusantara tu..igt lg ke??)..smbung lg..x mau le jd suri, aku nk jadi aku..ifa (bkn nama sbenar..cam kisah benar plk eh! tp memang le,pelik tp benar)..
 
DULUNYE..aku sengsorang je (dan dgn ank2 aku le)..ade gak pakwe ngorat aku (walaupun aku bkn le cantik pun, spare tyre pn blipat2 cam Dak Lebor tu)..hehehe..so aku wat dunno je. kt dia..dulunye aku maleh nk layan dia sbb aku x minat org kje tentera (ahaksss..lagi2 tentera darat..lg le aku 'anti'..ye la aku mmg 'anti' & aunty!)..dulunye aku cam kerek sgt dgn dia (jual mahal le katakan!)..dulunye dia 'buzz' aku pun aku wat 'dek je (smbil layan pakwe lain..hehehe-korang tau le kan aku jpe dia kat ne..hehehe-pecah rahsia aku!)..dulunye dia bile dia pggil aku 'syg', aku kata 'ehhhh! ape hal le pggil aku cenggitu! aku bkn syg dia pun! ishhhh kengkadang naik rimas pn ade..dulunye dia call aku berkali2 pn kengkadg aku x jwb (alamak..jgn marah eh!)..

TETIBE JE..dia mendiamkn diri..GLUUUPPPPP! dlm ati aku tetibe je..aikkk rase sunyi nye..sms pn dh x dgr lagi..call ape tah lg..on9 pn idok le lagi...HUarrggggHHHHH!!! knpe niiii???? tetibe je, aku jadi ntah ek..rindu ke?? (iyolah tu-maleh nk ngaku!)..pdn muka aku kerek sgt! ahaksss...tetibe je, aku tebalkan kulit muka aku (ah! peduli hape, bkn dia nmpak pn!) dgn pcaya x pcaya, aku sms dia ---> hahahaha!!! br tau! aku kate, gi mane? lama x dgor cite..kte tingat kt awk (x mau le kate rindu, bior kate tingat cukup le..) bnyknye aku kasi dia 'test' ..bnyknye aku 'dera' dia..ahaksss! sorry ek! (abih le pecah rahsia ku lg)..tp dia bjaya tembusi smua 'test2' tu..Alhamdulillah..n aku pn trima dia bile dia proposed aku jadi 'suri'..iye la, aku trima le..suri pn suri la!

Dan smpai le aku kt peringkat ni..SKARANGNYE..aku syg dia..(alamak malu aku---->blush2) ..skrgnye aku bahagia bsama dia yg skrg ni jadi tunang aku dan bersama ank2 aku..Alhamdulillah..skrgnye..aku mnunggu hari bahagia..kire counting days le ni ;) ..skrgnye aku pasti dia mmg sygkan aku..tapi..

masih ade tapi lagi..NANTINYE..besar sgt harapan aku pd dia..nantinye aku hrp kami trus bahagia smpai ke syurga..amin..nantinye, aku hrp dia trus cintakan aku..nantinye, aku hrp dia dpt jadi DD yg tbaik buat ank2 walaupun dia bukan DD diorg yg sbenar..nantinye, aku hrp dia dpt jaga & bimbing kluarga kami sebaik2nye..nantinye, smoga cinta, kasih & syg kami abadi selama-lamanye biarpun kami cuma tinggal nama sj nantinye..amin.
 
 








 
 
 


7 comments:

jane said...

cinta tak tak cinta tak cinta ta cinta cinta cinta tak??


tgh kira daun

hahahhaha

fika79 said...

best!best!semoga berbahagia dunia akhirat..klu kahwin jemput yerk..hehe

KertasWarnaMerah said...

Alhamdulilah.... Tahniah!!!

inumatin said...

doakan smoga hub kali ni menjadi...kekal bahagia hga akhir hayat

✿bieyra dhamira✿ said...

kak..kawen ni,jemput ye..haha..
semoga kekal ye..

ifa said...

to all frenss..thanks 4 all the wishes..insyaAllah kalo dh dekat akak jemput through TAG eh..hehehe..

Dara Pujaan Hati said...

Congrats. Selepas kepahitan ditempuhi, akhirnya kebahagiaan ditemui juga....

world music